Дошкільний навчальний

«Дискусійний Круглий стіл» в ДНЗ №13 – презентація освітньої програми «Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку»

Українська освіта нині обрала шлях гуманізації, де головним пріоритетом кожного навчального закладу має бути забезпечення належної екології дитинства. До цієї важливої проблеми звернулися педагоги нашого дошкільного навчального закладу, отримавши зовсім недавно нову програму «Дошкільнятам – освіта сталого розвитку» від одного із авторів Н.В. Гавриш на цікавій незабутній зустрічі педагогів - дошкільників міста .

Згідно цієї програми, освіта має базуватися на принципах безперервності та міждисциплінарності, виховувати свідомих членів суспільства, які розуміють взаємозв’язок і взаємозалежність людини й природи, необхідність збереження глобальної рівноваги, а також те, що проблеми навколишнього середовища стосуються кожного.

Недаремно існує таке твердження: «Якщо хочеш все встигнути - іди швидко, а якщо хочеш йти щасливо – йди з командою.» І така команда однодумців, ознайомившись попередньо зі змістом «Освіти сталого розвитку» вирішили, що гаяти часу не слід, а найкраще розібратися в новому і цікавому напрямку роботи уже сьогодні.

Приємно було спостерігати, що байдужих серед наших педагогів не було, адже місія педагогів – оберігати дитинство своїх вихованців, допомогти розквітнути здібностям і талантам кожної дитини, створити особливе освітнє середовище наповнене духовно-культурними цінностями, навчити малят обирати спосіб поведінки у заданій ситуації і т.д..

Роботу «Дискусійного Круглого столу» цікаво, інноваційно побудували  вихователь-методист Серга Т.В. та практичний психолог Хорешко Н.В., де  ґрунтовно торкнулися теми здоров’язбережувального середовища у спілкуванні та грі, в математиці й фізкультурі, вивченні іноземної мови і музиці, у повсякденному житті при тісній взаємодії з родиною…

Вони підготували Методичний Аукціон і Педагогічну Мозаїку «Цікавих  знахідок» нової програми. Ерудованість, педагогічну компетентність, методичну професійність і сміливість думок, поглядів довели досвідчені вихователі Парубець Н.Г., Гнітій Л.О., Костандова І.В., Камінська О.М. під час  моделювання Тематичних днів «Папір - наше спільне багатство», «Привітання», «Вода – наше спільне багатство», «Мої іграшки» за новою програмою.

Молоді вихователі Ященко Н.В., Вергун І.А., Щербак Р.М., захоплююче і натхненно  включилися в дискусію щодо бачення ролі сучасного педагога: «Вихователь - яким він має бути?», бо на зміну традиційній педагогіці приходить педагогіка емпауерменту, основою якої є положення про те, що дитина активна творча особистість, а не об’єкт навчання.

Вагомою складовою нової програми «Дошкільнятам – освіта сталого розвитку» є соціальне та ігрове середовище. Саме цих сторін найближчого оточення дошкільнят, торкнулися у виступах- презентаціях вихователі Куранда І.В., Скороход О.В., Суярко С.О. Вони, по-особливому,підготували домашнє завдання з високим показником якості.

На заключення цієї захоплюючої, цікавої методичної роботи, колектив  однодумців вирішив, що тільки об’єднавши зусилля педагогів, батьківської родини, суспільства ми неодмінно досягнемо бажаного результату в ім’я Дитини, як частинки Всесвіту, яка має жити за Законами Добра, Краси, Гармонії.

Завідувач ДНЗ №13 Н.М.Примушко

Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку Дошкільнятам – освіту для сталого розвитку